Lookalike Audience

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
Lookalike Audience

მსგავსი აუდიტორიების შექმნა შეგვიძლია ასევე ბევრი პარამეტრის მიხედვით. საიტის ვიზიტორების მსგავსი აუდიტორია, არსებბული კლიენტების მსგავსი აუდიტორია და ა.შ.

Lookalike Audience ციფრულ მარკეტინგში არის მძლავრი ინსტრუმენტი, რომელიც გამოიყენება პოტენციური მომხმარებლებისთვის, რომლებიც იზიარებენ მსგავს მახასიათებლებს და ქცევებს თქვენს არსებულ მაღალი ღირებულების მომხმარებლებთან. წარმოიდგინეთ, რომ აყრით ქსელს თქვენი საუკეთესო მომხმარებლების თვისებებზე დაყრდნობით და მოიზიდავთ ადამიანთა სრულიად ახალ ჯგუფს, რომლებიც, სავარაუდოდ, ისევე დაინტერესებულნი იქნებიან იმით, რასაც თქვენ შესთავაზებთ.

აი, როგორ მუშაობს:

Seed Audience: თქვენ აწვდით "საწყის" აუდიტორიას იმ პლატფორმაზე, რომელსაც იყენებთ (მაგ., Facebook, Google Ads). ეს შეიძლება იყოს ელ.ფოსტის მისამართების, ვებსაიტების ვიზიტორების, ან თუნდაც იმ ადამიანების სია, რომლებიც უკვე არიან ჩართული თქვენს ბრენდთან.

მოდელირება: შემდეგ პლატფორმა აანალიზებს საწყის აუდიტორიას და განსაზღვრავს ძირითად დემოგრაფიულ მახასიათებლებს, ინტერესებს, ონლაინ ქცევას და სხვა შესაბამის ფაქტორებს, რომლებიც ხელს უშლის მათ.

გაფართოება: ამ მონაცემების გამოყენებით, პლატფორმა ქმნის ინდივიდების ბევრად უფრო დიდ ჯგუფს, რომლებიც ძალიან ჰგავს თქვენს საწყის აუდიტორიას. ესენი არიან თქვენი მსგავსი აუდიტორიის წევრები.

Lookalike აუდიტორიის გამოყენების უპირატესობები:

მიაღწიეთ ახალ, მაღალი ღირებულების მომხმარებლებს: თქვენი არსებული საუკეთესო მომხმარებლების მსგავსი ადამიანების გათვლით, თქვენ ბევრად უფრო მეტად მიიზიდავთ კვალიფიციურ ლიდერებსა და პოტენციურ მყიდველებს.

გააუმჯობესეთ კამპანიის ეფექტურობა: Lookalike აუდიტორია, როგორც წესი, უფრო მგრძნობიარეა თქვენი შეტყობინებებისა და შეთავაზებების მიმართ, რაც იწვევს დაწკაპუნების უფრო მაღალ მაჩვენებელს, კონვერტაციის მაჩვენებელს და მთლიან ინვესტიციას (ROI) თქვენი მარკეტინგული კამპანიებისთვის.

დაზოგეთ დრო და რესურსები: პოტენციური კლიენტების ხელით კვლევა და მიზნობრივი მოძიება შეიძლება იყოს შრომატევადი და ძვირი. Lookalike აუდიტორია ამ პროცესს ავტომატიზირებს, რაც საშუალებას გაძლევთ ფოკუსირება მოახდინოთ თქვენი მარკეტინგული სტრატეგიის სხვა ასპექტებზე.

მაგალითები, თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ Lookalike Audiences:

ელექტრონული კომერციის მაღაზია: სამიზნე ადამიანები, რომლებიც მსგავსია თქვენი არსებული მომხმარებლებისთვის, რომლებმაც შეიძინეს კონკრეტული პროდუქტები ან კატეგორიები.

ტურისტული სააგენტო: მოიზიდეთ პოტენციური მოგზაურები, რომლებსაც აქვთ იგივე ინტერესები და მოგზაურობის ჩვევები, როგორც თქვენი წინა მომხმარებლები.

SaaS კომპანია: დაუკავშირდით ბიზნესის პროფესიონალებს, რომლებსაც აქვთ მსგავსი სამუშაო წოდებები და ინდუსტრიები, როგორც თქვენი არსებული აბონენტები.

მთლიანობაში, Lookalike Audiences არის ღირებული ინსტრუმენტი ნებისმიერი ციფრული მარკეტინგისთვის, რომელსაც სურს მიაღწიოს კვალიფიციური ლიდერების ფართო აუდიტორიას და გააუმჯობესოს მათი მარკეტინგული კამპანიების ეფექტურობა.

აქ არის რამდენიმე დამატებითი რამ, რაც უნდა გვახსოვდეს Lookalike აუდიტორიის შესახებ:

თქვენი საწყის აუდიტორიის ზომა და სიზუსტე მნიშვნელოვან გავლენას მოახდენს თქვენი მსგავსი აუდიტორიის ხარისხზე.

თქვენ შეგიძლიათ დაარეგულიროთ თქვენი მსგავსი აუდიტორია დამატებითი სამიზნე კრიტერიუმების დამატებით, როგორიცაა დემოგრაფია ან ინტერესები.

მნიშვნელოვანია დროთა განმავლობაში თვალყური ადევნოთ თქვენი მსგავსი აუდიტორიის მუშაობას და საჭიროებისამებრ შეცვალოთ.

სინონიმები: მსგავსი აუდიტორიები