ლექსიკონი

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
Direct response marketing

პირდაპირი რეაგირების მარკეტინგი არის მარკეტინგის ტიპი, რომელიც შექმნილია მომხმარებელთა მყისიერი პასუხის დასაბრუნებლად, რომ წაახალისოს ისინი კონკრეტული ქმედებებისკენ, როგორიცაა ყიდვა, სისტემაში დარეგისტრირება და აშ. ეს მარკეტინგული სტრატეგია ფოკუსირებულია პოტენციურ მომხმარებლებთან პირდაპირ კომუნიკაციაზე და, როგორც წესი, მოიცავს მკაფიო მოწოდებას მოქმედებისკენ, შესაბამისად მისი ეფექტიც სწრაფია.

 

სინონიმები - DRM