fbpx

ლექსიკონი

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
Direct response marketing

პირდაპირი რეაგირების მარკეტინგი არის მარკეტინგის ტიპი, რომელიც შექმნილია მომხმარებელთა მყისიერი პასუხის დასაბრუნებლად, რომ წაახალისოს ისინი კონკრეტული ქმედებებისკენ, როგორიცაა ყიდვა, სისტემაში დარეგისტრირება და აშ. ეს მარკეტინგული სტრატეგია ფოკუსირებულია პოტენციურ მომხმარებლებთან პირდაპირ კომუნიკაციაზე და, როგორც წესი, მოიცავს მკაფიო მოწოდებას მოქმედებისკენ, შესაბამისად მისი ეფექტიც სწრაფია.

 

სინონიმები - DRM