ლექსიკონი

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
Custom Audience

აუდიტორიების შექმნა შეგვიძლია ბევრი პარამეტრის მიხედვით -საიტის ვიზიტორების აუდიტორია, არსებული კლიენტების აუდიტორია და აშ რომლის შენახვა და სხვა დროსაც გამოყენებაც შეგიძლიათ.

სინონიმები - ჩვენს მიერ შექმნილი მომხმარებელთა აუდიტორიის შაბლონი
CTR

Click Through Rate / პროცენტული მაჩვენებელი, იმისა თუ თქვენი რეკლამის ნახვებიდან პროცენტულად რამდენმა დააკლიკა საიტს თუ პლატფორმის მიერ ნაჩვენებ რეკლამას.. ფორმულა ასეთია >> (Clicks / Impressions)*100% = CTR

სინონიმები - Click Through Rate
CTA

Call to Action / როდესაც ჩვენი პროდუქციის თუ სერვისის რეკლამირებისას რეკლამაშივე მოვუწოდებთ მომხმარებელს რაიმე სახის ქმედებისკენ ფრაზით ან მზა ღილაკებით თუ ფუნქციებით (Shop now, Learn More, Sign up და ა.შ)

სინონიმები - ქმედებისკენ მოწოდება
CPOC

კონკრეტულ რეკლამაში კლიკის ფასი

სინონიმები - Cost per outbound click
CPM

Cost Per Mill / სოც ქსელებში განთავსებული რეკლამის 1000 ნახვის ღირებულება ( Mill = 1000 )

სინონიმები - Cost Per Mill
CPC

Cost Per Click / ერთი კლიკის ფასი სოციალურ ქსელებში რეკლამის ლინკზე

სინონიმები - Cost Per Click
CPA

Cost Per Acquisition / ერთი აკვიზიციის / შეძენა / შეთანხმების ხარჯი. მაგალითად ერთი მომხარებლის რეგისტრაცია საიტზე რამდენი გიჯდებათ...

სინონიმები - Cost Per Acquisition
Cost per Purchase

ერთი გაყიდული პროდუქტის სარეკლამო ხარჯი.

სინონიმები - CPP
Cost Per Landing Page View

The cost of one page visit on the website.

Cost Per A2C

კალათაში დამატების ფასი (სარეკლამო ხარჯი).