იცოდით? რამდენად ხშირად უყურებთ 2წთ ზე მეტი ხანგრძ₾ივობის ვიდეო კონტენტს?
იცოდით?
2 წუთზე ნაკლები ხანგრძლივობის ვიდეოებს უფრო მაღალი engagement ანუ ჩართულობა აქვს ხოლმე ვიდრე 2წთ + ქრონომეტრაჟის ვიდეოებს.
რომელი უფრო კომფორტულია და რატომ? ხმით და ხმის გარეშე?
ხმით თუ ხმის გარეშე?
Facebook -ზე განთავსებული ვიდეოების 85% მომხმარებლები ხმის გარეშე უყურებენ, მაშინ როცა Instagram -ის ვიდეოების 60% პირიქით, მხოლოდ ხმით. 
თიშავთ თუ აგრძელებთ ყურებას? ?
და რას აკეთებთ თქვენ ამ დროს?
სოციალური ქსელების მომხმარებლების 65% ეგრევე თიშავს ვიდეოს რომელშიც ხვდება თუნდაც რამდენიმე წამიანი ვიდეო რეკლამა. 
რაო და ააჰაა youtube
რაო - რაო?
Hubspot - ის მონაცემებით, ადამიანების 71% იმაზე მეტ ვიდეოს უყურებს დღეს ვიდრე ერთი წლის წინ უყურებდა.
Grow-your-business ესაუბრე მომხმარებელს ვიდეო ფორმატში
ბიზნესი + ვიდეო = გაზიარებას
სოციალურ ქსელებში ატვირთული კონტენტის ვიდეო ფორმატი, უზრუნველყოფს  1200%-ით მეტ გაზიარებადობას ვიდრე ფოტოსა და ტექსტის კომბინაცია ერთად.
sell-internet გაზარდე გაყიდვები სხვა და სხვა მარკეტინგული საშუალებებით
Facebook Story-ის მადლი!
Facebook მომხმარებლების 62% თვლის რომ ამა თუ იმ პროთუქტით / სერვისით მას შემდეგ დაინტერესდნენ რაც მათ შესახებ Facebook Story იხილეს. 
mesamed მზარდი მონაცემი
რამდენი ვყოფილვართ...
1.9 მილიარდი მომხმარებელი იყენებს YouTube-ს, რაც ინტერნეტ მომხმარებელთან  მესამედია.
menejerebs მარტივად და გასაგებად
აი ასე მარტივად...
დირექტორების და მენეჯერების 59% -ს ტექსტის კითხვას ვიდეოს ყურება ურჩევნია, მათთვის მნიშვნელოვანია ინფორმაცია ვიდეო ფორმატში. მხოლოდ და მხოლოდ.
fb Facebook ბიზნესისთვის ყველაზე ხელსაყრელი სოც ქსელია
Facebook და ბიზნესი
ბიზნესის 81% თავისი ვიდეოების განსათავსებლად Facebook-ს იყენებს.
google რატომ?
რატომ ვუყურებთ YouTube-ს?
Google-ის მონაცამებით, YouTube- ის მომხმარებლების 65% მას პრობლმებისა და ამოცანების გადაჭრისთვის იყენებს, მაგალითად როგორ ააშენონ სახლი, გამოცვალონ დაზიანებული კონკრეტული მოდელის ონკანი თუ როგორ გაჟლიტონ ეზოს მავნებლები დაჟინებული მზერით.
share ვიდეოს გაზიარება
რას ვაკეთებთ ვიდეოს ყურების მერე?
გაზიარებული ვიდეოების 92% ზიარდება მობილური ტელეფონების საშუალებით.
consumer ვიდეოს როლი სერვისის ან პროდუტქის ყიდვის პროცესში
რა ურჩევნია მომხმარებელს?
მომხმარებლის 72%-ს ურჩევნია რომ პროდუქტის ან სერვისის შესახებ ვიდეო ფორმატში გაიგოს.
youtube youtube
აი თურმე რას ვაკეთებთ ყველაზე ხშირად
YouTube-ის მონაცემებით, მომხმარებლები 24 საათის მანძილზე 1 მილიარდი საათის ხანგრძლივობის ვიდეოს უყურებენ.