ქართული Linkedin და ქართული Facebook ქართული Linkedin VS ქართული Facebook
ქართული Facebook-ი VS ქართული LinkedIn-ი ქართული ბიზნესისთვის
3 000 000 ქართველი FB-ელი თუ  470 000 ქართველი ლინკდინელი - რომელი აუდიტორია ურჩევნია თქვენს ბიზნესს? ალბათ დამეთანხმებით, რომ Facebook-ს საქართველოში უკეთესად ვიცნობთ ვიდრე LinkedIn-ს. FB-ი ჩვენთან ძალიან პოპულარულია მათ შორის ბიზნესისთვის. ვყიდით ნაყინს თუ ვაშენებთ ბირთვულ რეაქტორებს, ხშირად ფეისბუქზე რეკლამის განთვსებას მაინც აუცილებლად მივ...
ვიდეო მარკეტინგი ვიდეო მარკეტინგი
ცოტა რამ ვიდეოს და ბიზნესის მეგობრობის შესახებ
თანამედროვე სამყაროში, ვიდეო მარკეტინგი ყველაზე საჭირო და სასარგებლო ტრენდია თან ნებისმიერი სპეციფიკის ბიზნესისთვის. რაც ყველაზე მთავარია, ეს ტენდენცია აუცილებლად შენარჩუნდება უახლოესი 10-15 წელი მაინც. ქვემოთ ციფრებში მოგიყვებით იმ ფაქტების შესახებრაც დაგარწმუნებთ რომ დროა გაციფრულდეთ და თქვენი სერვისისა თუ პროდუქტის გაყიდვებში ინტენსიურად ჩართოთ ...
ვიდეო ფორმატის უპირატესობანი ვიდეო ფორმატის უპირატესობანი
რატომ უნდა გამოიყენოთ ვიდეო თქვენ ბიზნესში?
ჯერ კიდევ ათი წლის წინ ვიდეო კონტენტის შექმნა ძვირადღირებულ, ფუფუნების საკითხს წარმოადგენდა. ტექნოლოგიების განვითარებასა და მასზე მოთხოვნის ზრდამ ვიდეოს წარმოება და გამოყენებაც მნიშვნელოვნად გაზარდა და გაამარტივა კიდეც. ალბათ არავის გაუკვირდება იმ სტატისტიკური ფაქტის მოყვანა რომ ყოველდღიურად ადამიანები მილიარდი საათის ვიდეოს უყურებენ იუთუბზე დ...
იცოდით? რამდენად ხშირად უყურებთ 2წთ ზე მეტი ხანგრძ₾ივობის ვიდეო კონტენტს?
იცოდით?
2 წუთზე ნაკლები ხანგრძლივობის ვიდეოებს უფრო მაღალი engagement ანუ ჩართულობა აქვს ხოლმე ვიდრე 2წთ + ქრონომეტრაჟის ვიდეოებს.
რომელი უფრო კომფორტულია და რატომ? ხმით და ხმის გარეშე?
ხმით თუ ხმის გარეშე?
Facebook -ზე განთავსებული ვიდეოების 85% მომხმარებლები ხმის გარეშე უყურებენ, მაშინ როცა Instagram -ის ვიდეოების 60% პირიქით, მხოლოდ ხმით. 
თიშავთ თუ აგრძელებთ ყურებას? ?
და რას აკეთებთ თქვენ ამ დროს?
სოციალური ქსელების მომხმარებლების 65% ეგრევე თიშავს ვიდეოს რომელშიც ხვდება თუნდაც რამდენიმე წამიანი ვიდეო რეკლამა. 
რაო და ააჰაა youtube
რაო - რაო?
Hubspot - ის მონაცემებით, ადამიანების 71% იმაზე მეტ ვიდეოს უყურებს დღეს ვიდრე ერთი წლის წინ უყურებდა.
Grow-your-business ესაუბრე მომხმარებელს ვიდეო ფორმატში
ბიზნესი + ვიდეო = გაზიარებას
სოციალურ ქსელებში ატვირთული კონტენტის ვიდეო ფორმატი, უზრუნველყოფს  1200%-ით მეტ გაზიარებადობას ვიდრე ფოტოსა და ტექსტის კომბინაცია ერთად.
sell-internet გაზარდე გაყიდვები სხვა და სხვა მარკეტინგული საშუალებებით
Facebook Story-ის მადლი!
Facebook მომხმარებლების 62% თვლის რომ ამა თუ იმ პროთუქტით / სერვისით მას შემდეგ დაინტერესდნენ რაც მათ შესახებ Facebook Story იხილეს. 
mesamed მზარდი მონაცემი
რამდენი ვყოფილვართ...
1.9 მილიარდი მომხმარებელი იყენებს YouTube-ს, რაც ინტერნეტ მომხმარებელთან  მესამედია.
menejerebs მარტივად და გასაგებად
აი ასე მარტივად...
დირექტორების და მენეჯერების 59% -ს ტექსტის კითხვას ვიდეოს ყურება ურჩევნია, მათთვის მნიშვნელოვანია ინფორმაცია ვიდეო ფორმატში. მხოლოდ და მხოლოდ.
fb Facebook ბიზნესისთვის ყველაზე ხელსაყრელი სოც ქსელია
Facebook და ბიზნესი
ბიზნესის 81% თავისი ვიდეოების განსათავსებლად Facebook-ს იყენებს.
google რატომ?
რატომ ვუყურებთ YouTube-ს?
Google-ის მონაცამებით, YouTube- ის მომხმარებლების 65% მას პრობლმებისა და ამოცანების გადაჭრისთვის იყენებს, მაგალითად როგორ ააშენონ სახლი, გამოცვალონ დაზიანებული კონკრეტული მოდელის ონკანი თუ როგორ გაჟლიტონ ეზოს მავნებლები დაჟინებული მზერით.