3 000 000 ქართველი FB-ელი თუ 470 000 ქართველი ლინკდინელი - რომელი აუდიტორია ურჩევნია თქვენს ბიზნესს?
ალბათ დამეთანხმებით, რომ Facebook-ს საქართველოში უკეთესად ვიცნობთ ვიდრე LinkedIn-ს. FB-ი ჩვენთან ძალიან პოპულარულია მათ შორის ბიზნესისთვის. ვყიდით ნაყინს თუ ვაშენებთ ბირთვულ რეაქტორებს, ხშირად ფეისბუქზე რეკლამის განთვსებას მაინც აუცილებლად მივიჩნევთ. რატომაც არა, აბა სხვაგან სად, არის კი ისეთი რამ რისი მიღწევაც შეგვიძლია LinkedIn-ით და ვერ მოვახერხებთ FaceBook-ით?
აუდიტორია
Facebook-ზე დაახლოებით 3 000 000 "ქართული პროფილია" რეგისტრირებული, აქედან 2,8 მლნ ეკუთვნის სრულწლოვნებს, ხოლო 2,6 მლნ 18-60 ასაკობრივი რენჯის მოქალექეებს (1,3 M ქალი + 1,3 M კაცი).
LinkedIn-ზე ჯამური ანგარიშების რაოდნება საქართველოდან დაახლოებით 470 000 ერთეულს შეადგენს.
აქვე საინტერესოა, რომ LinkedIn-ი სარეკლამო მიზნებისათვის საკუთარ იუზერებს არ ყოფს ქალებად და კაცებად, ასევე არ ანსხვავებს არც ასაკის მიხედვით. რაც, შესაძლოა არცისე მამოტივირებელი იყოს ბიზნესისთვის რომელსაც სურს ლინკდინის პლატფორმის გამოყენება, თუმცა როგორც აღმოჩნდა Facebook-ისგან განსხვავებით Microsoft-ისთვის (შეგახსენებთ, LinkedIn-ი წარმოადგენს Microsoft-ის შვილობილ კომპანიას) უფრო მნიშვნელოვანია მაღლი ეთიკური სტანდარეტების სტატუსი ვიდრე დამატებითი შემოსავლები და შესაბამისად, ლინკდინის სარეკლამო პოლიტიკა დისკრიმინაციულად მოიაზრებს აუდიტორიის როგორც სქესით ასევე ასაკობრივ დაყოფას.
ასაკთან დაკავშირებით შეგვიძლია მხოლოდ ის ვთქვათ, რომ LinkedIn-ის ანგარიშის შექნისას პლატფორმა რეგისტრანტი პირის მინიმუმ ასაკად 16 წელს გულისხმობს, ხოლო შეგახსენებთ, რომ Facebook-ზე რეგისტრაციის შემხთხვევაში მომხმარებლის მინიმალული ასაკი 13 წლით განისაზღვრება.