ლექსიკონი
ტერმინი | ტერმინის განმარტება |
---|---|
Custom Audience |
აუდიტორიების შექმნა შეგვიძლია ბევრი პარამეტრის მიხედვით -საიტის ვიზიტორების აუდიტორია, არსებული კლიენტების აუდიტორია და აშ რომლის შენახვა და სხვა დროსაც გამოყენებაც შეგიძლიათ.
სინონიმები -
ჩვენს მიერ შექმნილი მომხმარებელთა აუდიტორიის შაბლონი |
CTR |
Click Through Rate / პროცენტული მაჩვენებელი, იმისა თუ თქვენი რეკლამის ნახვებიდან პროცენტულად რამდენმა დააკლიკა საიტს თუ პლატფორმის მიერ ნაჩვენებ რეკლამას.. ფორმულა ასეთია >> (Clicks / Impressions)*100% = CTR
სინონიმები -
Click Through Rate |
CTA |
Call to Action / როდესაც ჩვენი პროდუქციის თუ სერვისის რეკლამირებისას რეკლამაშივე მოვუწოდებთ მომხმარებელს რაიმე სახის ქმედებისკენ ფრაზით ან მზა ღილაკებით თუ ფუნქციებით (Shop now, Learn More, Sign up და ა.შ)
სინონიმები -
ქმედებისკენ მოწოდება |
CPOC | კონკრეტულ რეკლამაში კლიკის ფასი |
CPM | რეკლამის 1000 ჯერ ნახვის ფასი |
CPM |
Cost Per Mill / სოც ქსელებში განთავსებული რეკლამის 1000 ნახვის ღირებულება ( Mill = 1000 )
სინონიმები -
Cost Per Mill |
CPC |
Cost Per Click / ერთი კლიკის ფასი სოციალურ ქსელებში რეკლამის ლინკზე
სინონიმები -
Cost Per Click |
CPA |
Cost Per Acquisition / ერთი აკვიზიციის / შეძენა / შეთანხმების ხარჯი. მაგალითად ერთი მომხარებლის რეგისტრაცია საიტზე რამდენი გიჯდებათ...
სინონიმები -
Cost Per Acquisition |
Cost per Purchase | ერთი გაყიდული პროდუქტის სარეკლამო ხარჯი. |
Cost Per Landing Page View | საიტის გვერდზე ერთი გადასვლის ფასი. |
Cost Per A2C | კალათაში დამატების ფასი (სარეკლამო ხარჯი). |
Conversions |
თქვენ საიტზე რეგისტრაცია და ყიდვის განხორციელება ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ივენთია რაც შეიძლება მოხდეს.
სინონიმები -
კონვერსია საიტზე - ყიდვა, რეგისტრაცია და ა.შ. |