Cost Per A2C

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
Cost Per A2C

კალათაში დამატების ფასი (სარეკლამო ხარჯი).

სამწუხაროდ, "Cost Per A2C" არ არის ფართოდ აღიარებული ან სტანდარტული ტერმინი ციფრულ მარკეტინგში. კონტექსტიდან გამომდინარე, მას შეიძლება ჰქონდეს რამდენიმე პოტენციური ინტერპრეტაცია:

  1. ღირებულება აპიდან აპში კონვერტაციისთვის:

ეს ინტერპრეტაცია ვარაუდობს, რომ A2C ნიშნავს "App-to-App". ამ შემთხვევაში, "Cost Per A2C" გულისხმობს საშუალო ღირებულებას, რომელსაც თქვენ გაგიწევთ ყოველი წარმატებული კონვერტაციისთვის ორ სხვადასხვა მობილურ აპს შორის. ეს შეიძლება მოიცავდეს მომხმარებელთა დაწკაპუნებას რეკლამაზე ან ბმულზე ერთი აპის ფარგლებში და კონკრეტული მოქმედების შესრულება (მაგ. შესყიდვის გაკეთება, სერვისზე რეგისტრაცია) სხვა აპში. ამ მეტრიკის გაზომვა რელევანტურია აპლიკაციების მარკეტინგისთვის, რომლებიც ფოკუსირებულნი არიან მომხმარებლის შეძენისა და ჯვარედინი პოპულარიზაციის სტრატეგიებზე.

  1. ღირებულება თითო შენაძენიდან დასრულებამდე:

აქ, A2C შეიძლება იყოს "Acquisition-to-Completion". ამ შემთხვევაში, "Cost Per A2C" გულისხმობს მომხმარებლის შეძენის საშუალო ღირებულებას და შემდეგ მათ მიერ სასურველი მოქმედების შესრულებას თქვენს პლატფორმაში, აპლიკაციაში ან ვებსაიტზე. ეს ქმედება შეიძლება იყოს ნებისმიერი რამ, შესყიდვისგან, ვიდეოს ყურებამდე ან მრავალსაფეხურიანი პროცესის დასრულებამდე. ეს მეტრიკა სასარგებლოა თქვენი შეძენის ძალისხმევის საერთო ეფექტურობისა და მათი გავლენის შესახებ მომხმარებელთა ჩართულობასა და დასრულების მაჩვენებლებზე გასაგებად.

  1. ღირებულება ანგარიშზე კონტაქტზე:

თუ A2C ნიშნავს "ანგარიში-კონტაქტს", "Cost Per A2C" შეიძლება ეხებოდეს ანგარიშის (მაგ., წამყვანი, ვებსაიტის ვიზიტორი) პირდაპირ კონტაქტად გადაქცევის საშუალო ღირებულებას. ეს შეიძლება მოიცავდეს მათ, რომ შეავსონ საკონტაქტო ფორმა, გამოიწერონ საინფორმაციო ბიულეტენი ან უშუალო კომუნიკაციაში ჩაერთონ თქვენს გაყიდვების გუნდთან. ეს მეტრიკა ღირებულია B2B მარკეტინგული კამპანიებისთვის, რომლებიც ორიენტირებულია ტყვიის წარმოქმნასა და განვითარებაზე.

ზუსტი მნიშვნელობის დადგენა:

"Cost Per A2C"-ის რეალური მნიშვნელობა დიდწილად დამოკიდებულია კონტექსტზე, რომელშიც თქვენ შეხვდით მას. თუ შეგიძლიათ მოგვაწოდოთ მეტი ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ სად ნახეთ ეს ტერმინი გამოყენებული, მე შემიძლია შემოგთავაზოთ უფრო ზუსტი ინტერპრეტაცია და მისი შესაბამისობა თქვენს კონკრეტულ მარკეტინგულ საჭიროებებთან.