Reach

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
Reach

იმის მაჩვენებული თუ რამდენმა უნიკალურმა ადამიანმა ნახა თქვენი რეკლამა.

ციფრულ მარკეტინგში „მიღწევა“ ეხება უნიკალური ინდივიდების რაოდენობას, რომლებმაც დაინახეს თქვენი შინაარსი. ეს არის საკვანძო მეტრიკა იმის გასაგებად, თუ რამდენად ვრცელდება თქვენი გზავნილი და რამდენ პოტენციურ კლიენტთან გაქვთ ურთიერთობა.

რას ზომავს: უნიკალური მომხმარებლების რაოდენობას, რომლებმაც ერთხელ მაინც ნახეს თქვენი რეკლამა. ეს შეიძლება იყოს სხვადასხვა არხებზე, როგორიცაა სოციალური მედია, ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი, ფასიანი რეკლამა ან თქვენი ვებსაიტი.

რატომ არის მნიშვნელოვანი: Reach გვაწვდის ინფორმაციას იმის შესახებ თუ  რამდენ ადამიანზე გაქვთ პოტენციურად ზეგავლენა თქვენი მარკეტინგული ძალისხმევით. მაღალი წვდომა შეიძლება მიუთითებდეს თქვენი ბრენდის ან კამპანიის ფართო ცნობადობაზე, მაგრამ ეს სულაც არ ნიშნავს იმას, რომ ყველა, ვინც დაინახა თქვენი კონტენტი, ჩართული იყო მასში.

რით განსხვავდება ის შთაბეჭდილებებისგან: შთაბეჭდილებები არის თქვენი კონტენტის ჩვენების საერთო რაოდენობა, იმისდა მიუხედავად, ნახულია ის ერთი ადამიანის მიერ თუ რამდენჯერმე ერთი და იმავე ადამიანმა. ასე რომ, მაგალითად, თუ ერთი ადამიანი ხედავს თქვენს ფეისბუქ პოსტს სამჯერ, ეს ითვლება სამ შთაბეჭდილებად, მაგრამ მხოლოდ ერთ მიღწევად ანუ reach -ად.

სინონიმები: აუდიტორიაზე წვდომა