Event
ლექსიკონი
ტერმინი | ტერმინის განმარტება |
---|---|
Event | ივენთს ეწოდება, ყველა იმ მნიშვნელოვან ქმედებას, რომელსაც მომხმარებელი აკეთებს ჩვენ საიტზე. ეს შეიძლება იყოს, პროდუქტის გვერდის ნახვა, პროდუქციის კალათაში დამატება, გადახდის გვერდზე გადასვლა, პროდუქტის ყიდვა და ა.შ. ციფრულ მარკეტინგის ტერმინს „ივენთს“ შეიძლება ჰქონდეს ორი ძირითადი მნიშვნელობა, კონტექსტიდან გამომდინარე:
ეს არის სარეკლამო აქტივობები ან შეკრებები, რომლებიც ორგანიზებულია ბრენდის ან კომპანიის მიერ, რათა ჩაერთონ მათ სამიზნე აუდიტორიასთან, დაამყარონ ურთიერთობები და მიაღწიონ სპეციფიკურ მარკეტინგულ მიზნებს. ეს შეიძლება მოიცავდეს მოვლენების ფართო სპექტრს, როგორიცაა: ვებინარები და ონლაინ სემინარები: საგანმანათლებლო შინაარსისა და ექსპერტიზის უზრუნველყოფა პოტენციური მომხმარებლების მოსაზიდად. პირდაპირი სტრიმინგები და პროდუქტების გაშვება: აღფრთოვანების გენერირება და ახალი პროდუქტებისა თუ სერვისების ჩვენება. კონფერენციები და ინდუსტრიის სამიტები: ქსელის შესაძლებლობები და აზროვნების ლიდერობა კონკრეტულ სექტორებში. ამომხტარი მაღაზიები და ექსპერიმენტული მარკეტინგი: ბრენდის განსაცვიფრებელი გამოცდილების შექმნა და პირად ჩართულობის გაზრდა. კონკურსები და საჩუქრები: აუდიტორიის მონაწილეობის სტიმულირება და მომხმარებლის მიერ გენერირებული შინაარსის გენერირება.
ეს არის კონკრეტული მომხმარებლის ურთიერთქმედება ან მოქმედებები, რომლებიც თვალყურს ადევნებენ ვებსაიტზე ან მობილურ აპლიკაციას. ანალიტიკის პლატფორმები, როგორიცაა Google Analytics ან Google Tag Manager, იყენებენ "მოვლენებს" სხვადასხვა ელემენტების მონიტორინგისთვის, როგორიცაა: ღილაკზე დაწკაპუნება: მომხმარებლის ჩართულობის თვალყურის დევნება ღილაკებით ან ბმულებით. წარდგენის ფორმა: ტყვიის გენერირებისა და მომხმარებლის განზრახვის გაზომვა. გვერდის ნახვები და გადახვევები: მომხმარებლის ქცევისა და შინაარსის ჩართულობის გაგება. ვიდეოს დაკვრა და დასრულება: ვიდეო კონტენტის შესრულებისა და აუდიტორიის ნახვის ჩვევების ანალიზი. ელექტრონული კომერციის მოქმედებები: თვალყური ადევნეთ პროდუქტის ნახვებს, კალათის დამატებებს და შესყიდვების დასრულებას. მთავარია კონტექსტი: როდესაც "მოვლენები" მოხსენიებულია მარკეტინგული სტრატეგიების ან ბრენდის ცნობადობის შესახებ, ეს ჩვეულებრივ ეხება ორგანიზებულ მარკეტინგულ ღონისძიებებს.ვებსაიტის ან აპლიკაციის ანალიტიკის განხილვისას, „მოვლენები“ უფრო სავარაუდოა, რომ წარმოადგენს კონკრეტულ მომხმარებლის ურთიერთქმედებებს და მოქმედებებს, რომლებიც თვალყურს ადევნებენ პლატფორმაში. დასამახსოვრებელი დამატებითი პუნქტები: მარკეტინგული ღონისძიებები შეიძლება იყოს ვირტუალური, ჰიბრიდული ან პირისპირ, სამიზნე აუდიტორიისა და მიზნების მიხედვით. ვებსაიტისა და აპლიკაციის მოვლენების თვალყურის დევნება უზრუნველყოფს მომხმარებლის ქცევის მნიშვნელოვან ინფორმაციას და ხელს უწყობს მომხმარებლის გამოცდილების ოპტიმიზაციას. ორივე ტიპის „მოვლენის“ (მარკეტინგი და ვებსაიტი/აპი) გაერთიანებამ შეიძლება უზრუნველყოს თქვენი აუდიტორიის ყოვლისმომცველი გაგება და გააუმჯობესოს თქვენი საერთო ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია. |