AdTech

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
AdTech

AdTech არის სარეკლამო ტექნოლოგიების (Advertising Technology) შემოკლება. ეს ტერმინი აღწერს პროგრამულ უზრუნველყოფას, ხელსაწყოებსა და სისტემებს, რომლებიც გამოიყენება ციფრული რეკლამის შესაქმნელად, მართვისა და ოპტიმიზაციისთვის

AdTech მოიცავს სხვადასხვა პროცესს, მათ შორის:

  • მონაცემთა შეგროვება და ანალიზი: ინფორმაციის მოპოვება მომხმარებლების შესახებ, მათი ინტერესების, დემოგრაფიული მონაცემებისა და ონლაინ ქცევის გასაანალიზებლად.
  • სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა: მიღებული მონაცემების გამოყენება იმისათვის, რომ რეკლამა მიეწოდოს მხოლოდ იმ ადამიანებს, ვინც ყველაზე მეტად დაინტერესდება პროდუქტით ან სერვისით.
  • რეკლამის განთავსება და მიწოდება: რეკლამების ავტომატური განთავსება სხვადასხვა ციფრულ პლატფორმებზე (ვებსაიტები, სოციალური ქსელები, მობილური აპლიკაციები და ა.შ).
  • რეკლამის ეფექტურობის გაზომვა და ანალიზი: სხვადასხვა მეტრიკის (ნახვები, დაწკაპუნებები, კონვერსიები) თვალყურის დევნება, რათა შეფასდეს რეკლამის წარმატება და საჭიროების შემთხვევაში მოხდეს მისი ოპტიმიზაცია.

AdTech ტექნოლოგიები ეხმარება რეკლამის განმთავსებლებს უფრო ეფექტურად მიაწოდონ თავიანთი გზავნილი მომხმარებლებს, შეამცირონ ხარჯები და გაზარდონ ინვესტიციის ანაზღაურება.