სარგებელი
კონკურენტული უპირატესობა:
ის ფუნქცია ან თვისება, რომელიც თქვენს ბიზნესს აძლევს უპირატესობას კონკურენტებთან შედარებით რათა გაზარდოთ კლიენტების რაოდენობა.
მაგალითები: უნიკალური პროდუქციის შეთავაზება, მაღალი ხარისხის კლიენტთა მომსახურების სერვისი, ეფექტური ოპერაციები, ძლიერი ბრენდის რეპუტაცია.
მომატებული ღირებულება:
კონკრეტული ღირებულება, რასაც თქვენი პროდუქტი ან სერვისი ქმნის კლიენტებისთვის, მათი პრობლემების გადასაჭრელად, მათი საჭიროებების შესასრულებლად ან ცხოვრების ხარისხის გასაუმჯობესებლად.
მაგალითები: პროდუქტივობის ზრდა, ხარჯების შემცირება, მუშაობის გაუმჯობესება, მეტი მომხმარებელის გამოცდილება. ეს ყველაფერი შეიძლება იყოს ბენეფიტი, კონკურენტული უპირატესობა / სარგებელი რომელსაც შეიძლება ფლობდეთ.
სინონიმები: Benefit, ბენეფიტს, ბენეფიტის