ბენეფიტი
ლექსიკონი
ტერმინი | ტერმინის განმარტება |
---|---|
ბენეფიტი | სარგებელი კონკურენტული უპირატესობა:
ის ფუნქცია ან თვისება, რომელიც თქვენს ბიზნესს აძლევს უპირატესობას კონკურენტებთან შედარებით რათა გაზარდოთ კლიენტების რაოდენობა. მაგალითები: უნიკალური პროდუქციის შეთავაზება, მაღალი ხარისხის კლიენტთა მომსახურების სერვისი, ეფექტური ოპერაციები, ძლიერი ბრენდის რეპუტაცია.
მომატებული ღირებულება: კონკრეტული ღირებულება, რასაც თქვენი პროდუქტი ან სერვისი ქმნის კლიენტებისთვის, მათი პრობლემების გადასაჭრელად, მათი საჭიროებების შესასრულებლად ან ცხოვრების ხარისხის გასაუმჯობესებლად. მაგალითები: პროდუქტივობის ზრდა, ხარჯების შემცირება, მუშაობის გაუმჯობესება, მეტი მომხმარებელის გამოცდილება. ეს ყველაფერი შეიძლება იყოს ბენეფიტი, კონკურენტული უპირატესობა / სარგებელი რომელსაც შეიძლება ფლობდეთ. |