B2B

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
B2B

როდესაც ბიზნესის მთავარი მომხმარებელი / კლიენტი არის სხვა ბიზნესი / იურიდიული პირი

B2B, რომელიც ნიშნავს Business-to-Business, ეხება მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და ტაქტიკას, რომელსაც იყენებენ ბიზნესები, რათა მიაღწიონ და გაყიდონ თავიანთი პროდუქტები ან მომსახურება სხვა ბიზნესებისთვის. წარმოიდგინეთ კომპანიები, რომლებიც ურთიერთობენ ერთმანეთთან, ვიდრე კომპანიები ცდილობენ მიაღწიონ ცალკეულ მომხმარებლებს.

აქ მოცემულია B2B ციფრული მარკეტინგისა და ბიზნესის ძირითადი მახასიათებლები:

Სამიზნე აუდიტორია:

სხვა ბიზნესები, ორგანიზაციები ან ინსტიტუტები, ხშირად ამ ერთეულებში კონკრეტული გადაწყვეტილების მიმღები პირებით.
ამ გადაწყვეტილების მიმღებებს შეიძლება ჰქონდეთ განსხვავებული როლები და ფუნქციები, რაც მოითხოვს მორგებულ შეტყობინებებს და შინაარსს.
მარკეტინგის მიზნები:

შექმენით ლიდერები და კვალიფიციური პერსპექტივები გაყიდვების გუნდებისთვის.
შექმენით ცნობიერება და სანდოობა კონკრეტულ ინდუსტრიებში ან ნიშებში.
ხელი შეუწყოს გრძელვადიან ურთიერთობებს და პარტნიორობას სხვა ბიზნესებთან.
გავლენა მოახდინე შესყიდვის კომპლექსურ გადაწყვეტილებებზე მონაცემების საფუძველზე და ღირებულების წინადადებებით.
მარკეტინგის არხები:

ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი, კონტენტ მარკეტინგი (თეთრი ფურცლები, შემთხვევის შესწავლა, ვებინარები), LinkedIn-ის რეკლამა, ინდუსტრიის სავაჭრო შოუები, ქსელური ღონისძიებები, ანგარიშზე დაფუძნებული მარკეტინგის (ABM) სტრატეგიები და ა.შ.
ეს არხები ხშირად საჭიროებენ უფრო პერსონალიზებულ და მიზანმიმართულ მიდგომას B2C-თან შედარებით.
შეტყობინებები და ტონი:

პროფესიონალური, ინფორმაციული და მონაცემებზე ორიენტირებული, ფოკუსირებული ბიზნესის უპირატესობებზე და გადაწყვეტილებების ROI-ზე.
ნდობისა და გამოცდილების ჩამოყალიბება გადამწყვეტია, სხვა ბიზნესის წინაშე მდგარი პრობლემებისა და გამოწვევების მოგვარებასთან ერთად.
ანალიტიკა და მეტრიკა:

ტყვიის წარმოების განაკვეთები, კვალიფიციური ტყვიის კონვერტაციის ტარიფები, მომხმარებლის სიცოცხლის ღირებულება, თითო ტყვიის ღირებულება, ინვესტიციის დაბრუნება (ROI), გაყიდვების მილსადენის ზრდა და ა.შ.

სინონიმები: Business to Business