თუ ჯერ კიდევ არ ფლობთ ონლაინ მაღაზიას მაშინ დროა დაფიქრდეთ, რადგან 2024 წლის ბოლოს მსოფლიო ბაზარზე 12 მლნ დან 24 მლნ -მდე ონლაინ მაღაზია იფუნქციონირებს! (OPTINMONSTER)
გამოკითხული ადამიანების 44.4% ჯერ კიდევ ურჩევნია ფიზიკურ მაღაზიებში შოპინგი, 55,6% კი უპირატესობას ონლაინ შოპინგს ანიჭებს.
ონლაინ შოპინგის მოყვარულთა მხარის არგუმენტაცია ასეთია:
- ონლაინ შოპინგის ხელმისაწვდომობა 24/7 -ზე.
- ყიდვის პროცესის კომფორტულობა რადგან არ გიწევს სახლიდან გასვლა იმისთვის რომ რამე შეიძინო.
- ფასდაკლების კუპონების გამოყენების სიმარტივე.
- ჯანმრთელობის პრობლემების მქონე ადამიანთათვის პრაქტიკულობა.
- უფრო სწრაფია ვიდრე ფიზიკურ ლოკაციებზე გასვლა და სასურველი ნივთების შეძენა.
უნდა აღინიშნოს რომ გამოკითხული ადამიანების 47.7% აღიარებს რომ ონლაინ შოპინგისას ისინი აღარ იძენენ იმ ნივთებს რასაც ფიზიკურ მაღაზიებში ყიდულობდნენ ხოლმე. ეს ნიშნავს იმას რომ ონლაინ მაღაზიის საშუალებით მომხმარებლების ყიდვითი ჩვევის შეცვლა აბსოლუტურად რეალური მიზანი შეიძლება გახდეს მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის.
იმის დასტურ რომ მომხმარებლების ლოიალობა საყვარელი ბრენდების მიმართ ცვლადია ნათლად ჩანს შემდეგ შედეგშიც: გამოკითხული მომხმარებლების 28.9% ამბობს რომ ისინი უფრო ხშირად ცვლიან ბრენდებს ვიდრე ეს წლების წინ ხდებოდა.
მომხმარებელთა 55% კი ამბობს რომ პირველი ნეგატიური ყიდვითი გამოცდილების შემდეგ შეუწყვიტავთ ამა თუ იმ ბრენდის პროდუქტით სარგებლობა. ფიზიკურ მაღაზიებში მომხმარებელთა დაკარგვის რისკი გაზრდილია მათ შორის სულ უფრო მზარდი ონლაინ შოპინგის წილის გამოც.
ყიდვა, ხშირად სპონტანური გადაწყვეტილებაა და ამ გადაწყვეტილებას ადამიანები ემოციურ ნიადაგზე ვიღებთ ხოლმე. სმარტფონების ეპოქაში ონლაინ მაღაზიების გამოყენების სტატისტიკა სულ უფრო სწრაფად სწორედ ამ მიზეზით იზრდება.
სმარტფონებით ონლაინ შოპინგის წილი ჯერ კიდევ დაბალია თუმცა აღსანიშნავია რომ გამოკითხულთა 65% ყიდვის გადაწყვეტილებამდე მოკვლევას სწორედ სმარტფონების საშუალებით აწარმოებენ ინტერნეტ სივრცეში. რის შემდეგაც იღებენ ყიდვის ან არ ყიდვის გადაწყვეტილებას. ამ პროცესში ფასი რა თქმა უნდა გადამწყვეტი ფაქტორია და მისით კმაყოფილების შემთხვევაში 51% სწორედ იმ პროდუქტს იძენს რომლის ფასიც მათთვის ხელმისაწვდომია. ამის მაგალითია, საქართველოში პოპულარული ბიუჯეტური მაღაზიები როგორიცაა Aliexpress, Temu, Trendyol და ა.შ.
პროგნოზირებულია რომ სმარტფონების საშუალებით ონლაინ შოპინგის შედეგად ელექტრონული კომერციის შემოსავალი, 2025 წელს 728,28 მლრდ დოლარს მიაღწევს, რაც სულაც არ არის გასაკვირი.
ინტერნეტ სივრცეში, მზარდი კონკურენციის პირობებში ბიზნესი დგას გამოწვევის წინაშე გაუმკლავდეს მომხმარებელთა გაზრდილ მოთხოვნებს. ამისთვის აუცილებელია რომ გამოიყენოთ ყველა მარკეტინგული და ტექნიკური შესაძლებლობა რომ დაწინაურდეთ კონკურენტებთან რბოლაში!
სწორედ ამიტომ, ინტერნეტ მაღაზიის დამზადებისას აუცილებელია გაითვალისწინოთ და იზრუნოთ თქვენი ონლაინ მაღაზიის SEO ოპტიმიზაციაზე რაც დაგეხმარებათ როგორც სპონტანური მყიდველების დაჭერაში ასევე ლოიალური მომხმარებლების შენარჩუნებაში. თქვენი ონლაინ მაღაზიის SEO ოპტიმიზაცია პრაქტიკულად სასიცოცხლო აუცილებლობაა თქვენი გაყიდვების ზრდისთვის.
აღსანიშნავია რომ გამოკითხული Millennial-ების და GEN-Z ის 47% -ს ონლაინ შოპინგისას ურჩევნიათ ესაუბრონ ჩატბოტებს და მათგან მიიღონ საჭირო ტექნიკური საფორთი, ინფორმაცია პროდუქტისა და მისი ყიდვის თუ მიწოდების შესახებ. რაც ნიშნავს იმას რომ ჩატბოტების გამოყენება გაყიდვებში ასევე ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტორია რადგან ეს თაობა დღეში 10 + საათს სწორედ სმარტფონებთან თანაცხოვრობს.
ამრიგად, წამყვანი მარკეტინგული კვლევებით კიდევ ერთხელ დასტურდება რომ მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელებს ჯერ კიდევ აქვთ დრო გააონლაინონ თავიანთი ბიზნესი, დაიწყონ ონლაინ გაყიდვები რადგან ეს შესაძლებლობაა რომლის სწორად გამოყენებაც უდიდეს პოზიტიურ ცვლილებებამდე მიგიყვანთ.
თუ თქვენ ბიზნესს ჯერ კიდევ არ აქვს „ონლაინ ფილიალი“ დროა დაიწყოთ - ონლაინ მაღაზიის დამზადება, SEO ოპტიმიმიზაცია და ჩატბოტების აწყობა.
შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენი ონლაინ მაღაზიის ფასის კალკულატორი,
შეავსოთ მონაცემები და მოითხოვოთ ზარი 👉 ონლაინ მაღაზიის ფასის კალკულატორი 👈
მეტი ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ, ან მოითხოვოთ ზარი და გაიაროთ უფასო კონსულტაცია >>> 577 619 319