☛ მენიუ

  • სპეც. შეთავაზება
  • ვიდეო მარკეტინგი
  • საიტის დამზადება
  • ონლაინ მაღაზიის დამზადება
  • სახელმწიფო შესყიდვები
  • მეწარმე ქალებისთვის
  • კონტაქტი

E-A-T

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი
  • სულ
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
ტერმინი ტერმინის განმარტება
E-A-T

E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) -ქსპერტიზა, ავტორიტეტულობა, სანდოობა SEO-ს (ძიების სისტემის ოპტიმიზაციის) კონტექსტში Google-ის სახელმძღვანელო პრინციპია, რომელიც გამოიყენება ვებგვერდის შინაარსის ხარისხის შესაფასებლად. ის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია YMYL (Your Money or Your Life) თემებისთვის, როგორიცაა ჯანმრთელობა, ფინანსები, სამართალი და ა.შ., სადაც ხარისხიანი და სანდო ინფორმაცია გადამწყვეტია. E-A-T-ის გაძლიერების სტრატეგია მიზნად ისახავს ვებგვერდისა და მისი შინაარსის გაუმჯობესებას, რათა ის უფრო სანდო, ავტორიტეტული და ექსპერტული გამოჩნდეს Google-ის ალგორითმებისა და მომხმარებლების თვალში.

  • მაღალი ხარისხის კონტენტის შექმნა: შექმენით დეტალური, ზუსტი და კარგად გამოკვლეული შინაარსი, რომელიც თქვენს სფეროში ცოდნას აჩვენებს. მაგალითად, თუ ჯანმრთელობის თემაზე წერთ, გამოიყენეთ სანდო წყაროები, როგორიცაა სამეცნიერო ჟურნალები ან სამედიცინო გაიდლაინები.
  • ავტორის კვალიფიკაციის ხაზგასმა: მიუთითეთ კონტენტის ავტორის სახელი, მისი კვალიფიკაცია, გამოცდილება ან სერთიფიკატები. მაგ., ექიმის მიერ დაწერილ სტატიას ექნება მაღალი ექსპერტიზა.
  • რეგულარული განახლებები: განაახლეთ შინაარსი, რათა ის აქტუალური და ზუსტი იყოს, რადგან მოძველებული ინფორმაცია ამცირებს ექსპერტიზის აღქმას.
  • ბექლინკების მოპოვება: მიიღეთ მაღალი ხარისხის backlinks სანდო და ავტორიტეტული ვებგვერდებიდან. ეს შეიძლება მოიცავდეს სტუმრად წერას, პარტნიორობას ან ხარისხიანი კონტენტის გავრცელებას.
  • ბრენდის ცნობადობა: გაზარდეთ თქვენი ბრენდის ან ვებგვერდის ცნობადობა სოციალური მედიის, PR-ის ან ინდუსტრიის ღონისძიებებში მონაწილეობით.
  • მიმოხილვები და ნახსენები: წაახალისეთ დადებითი მიმოხილვები, ნახსენები ან ციტირება სანდო პლატფორმებზე, როგორიცაა ინდუსტრიის ფორუმები ან სიახლეების საიტები.
  • სოციალური მტკიცებულებები: გამოაჩინეთ თქვენი ავტორიტეტი სერთიფიკატებით, ჯილდოებით ან პარტნიორობით ცნობილ ორგანიზაციებთან.
  • უსაფრთხო ვებგვერდი: გამოიყენეთ HTTPS პროტოკოლი, რათა თქვენი საიტი უსაფრთხო იყოს. Google პრიორიტეტს ანიჭებს უსაფრთხო საიტებს.
  • გამჭვირვალობა: მიუთითეთ კონტაქტის ინფორმაცია, „ჩვენს შესახებ“ გვერდი, კონფიდენციალურობის პოლიტიკა და გამოყენების პირობები. ეს ზრდის მომხმარებლის ნდობას.
  • ფაქტებზე დაფუძნებული ინფორმაცია: მოერიდეთ დეზინფორმაციას ან გადაუმოწმებელ ფაქტებს. ყოველთვის მიუთითეთ სანდო წყაროები, თუ ციტირებთ მონაცემებს.
  • მომხმარებლის გამოცდილება (UX): გააუმჯობესეთ საიტის ნავიგაცია, სიჩქარე და მობილური მოწყობილობებისთვის ადაპტირება, რათა მომხმარებლებმა თქვენი საიტი სანდოდ აღიქვან.
  • მიმოხილვების მართვა: პასუხი გაუცით მომხმარებლის მიმოხილვებს (დადებითსა თუ უარყოფითს) პროფესიონალურად, რათა აჩვენოთ, რომ ზრუნავთ მათ გამოცდილებაზე.
  • SEO
  • SEO ოპტიმიზაცია
comments powered by Disqus
  • სულ
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Copyright ©2025 საიტის დამზადება | ციფრული მარკეტინგი | ვიდეო რეკლამა