მარკეტინგში კონვერსია გულისხმობს კლიენტის მიერ თქვენთვის სასურველი ქცევის განხორციელებას, მაგალითად ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებას, გვერდის დალაიქებას, რევიუების დაწერას და ა.შ
ციფრულ მარკეტინგში „კონვერსია“ გულისხმობს მომხმარებლის მიერ განხორციელებულ ქმედებას, რომელიც ღირებულია თქვენი ბიზნესისთვის. ეს მოქმედება შეიძლება მოხდეს თქვენს ვებსაიტზე, სადესანტო გვერდზე, აპლიკაციაში ან სხვა ციფრული არხების მეშვეობით. ის წარმოადგენს პუნქტს, სადაც პოტენციური მომხმარებელი გადადის თქვენს ბრენდთან უბრალოდ ურთიერთქმედებიდან სასურველი მოქმედების შესრულებამდე.
აქ არის ციფრული მარკეტინგის კონვერტაციის რამდენიმე ძირითადი ასპექტი:
კონვერტაციის სახეები:
წამყვანის თაობა: დარეგისტრირება საინფორმაციო ბიულეტენზე, ელექტრონული წიგნის ჩამოტვირთვა ან საკონტაქტო ფორმის გაგზავნა.
შესყიდვები: ონლაინ ტრანზაქციის დასრულება და პროდუქტის ან მომსახურების შეძენა.
აპის ჩამოტვირთვა: თქვენი მობილური აპლიკაციის ინსტალაცია.
ანგარიშის შექმნა: დარეგისტრირდით ანგარიშზე თქვენს ვებსაიტზე ან პლატფორმაზე.
ჩართულობის მოქმედებები: კონტენტის გაზიარება, კომენტარის გაკეთება, მოწონება ან თქვენი ბრენდის თვალყურის დევნება სოციალურ მედიაში.
კონვერტაციის მნიშვნელობა:
ზომავს წარმატებას: კონვერტაციები არის ძირითადი მეტრიკა თქვენი მარკეტინგული კამპანიების ეფექტურობის შესაფასებლად და იმის გასაგებად, თუ როგორ ურთიერთობენ მომხმარებლები თქვენს ბრენდთან.
გვაწვდის ინფორმაციას: კონვერტაციების ანალიზი გეხმარებათ განსაზღვროთ რომელი მარკეტინგული არხები და სტრატეგიები განაპირობებს ყველაზე ღირებულ ქმედებებს.
კამპანიების ოპტიმიზაცია: შეგიძლიათ გამოიყენოთ კონვერტაციის მონაცემები თქვენი სამიზნე აუდიტორიის დახვეწისთვის, შეტყობინებების კორექტირებისთვის და მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად, კონვერტაციის მაჩვენებლების გასაზრდელად.
კონვერტაციების თვალყურის დევნება და გაზომვა:
ანალიტიკის ხელსაწყოები: სხვადასხვა ხელსაწყოები, როგორიცაა Google Analytics, Facebook Pixel და ვებსაიტის თვალთვალის კოდი, დაგეხმარებათ აკონტროლოთ მომხმარებლის ქცევა და თვალყური ადევნოთ კონვერტაციის კონკრეტულ ქმედებებს.
კონვერტაციის მიზნები: განსაზღვრეთ მკაფიო და გაზომვადი მიზნები თქვენი კამპანიებისთვის და აკონტროლეთ რამდენი მომხმარებელი ასრულებს თითოეულ მიზანს.
კონვერტაციის კოეფიციენტი: ეს მეტრიკა წარმოადგენს მომხმარებელთა პროცენტულ მაჩვენებელს, რომლებიც იღებენ სასურველ ქმედებას ვიზიტორთა ან ლიდერთა საერთო რაოდენობასთან შედარებით.
კონვერტაციების ოპტიმიზაცია:
Call to action (CTA): გამოიყენეთ მკაფიო და დამაჯერებელი CTA, რათა წაახალისოთ მომხმარებლები სასურველი მოქმედებისკენ.
სადესანტო გვერდის ოპტიმიზაცია: შექმენით მიზნობრივი სადესანტო გვერდები, რომლებიც სპეციალურად შექმნილია კონვერტაციის გასამყარებლად.
A/B ტესტირება: სცადეთ თქვენი კონტენტის სხვადასხვა ვარიაციით, CTA ღილაკებით და ვებსაიტის ელემენტებით, რათა ნახოთ, თუ რა აკონვერტებს საუკეთესოდ.
პერსონალიზაცია: მოარგეთ თქვენი შეტყობინებები და შეთავაზებები ცალკეულ მომხმარებლებს მათი ინტერესებისა და ქცევის საფუძველზე.
სინონიმები: conversion, კონვერსიის, კონვერსიას