Custom Audience
ლექსიკონი
ტერმინი | ტერმინის განმარტება |
---|---|
Custom Audience | აუდიტორიების შექმნა შეგვიძლია ბევრი პარამეტრის მიხედვით -საიტის ვიზიტორების აუდიტორია, არსებული კლიენტების აუდიტორია და აშ რომლის შენახვა და სხვა დროსაც გამოყენებაც შეგიძლიათ. ციფრულ მარკეტინგში Custom Audience ოდნავ განსხვავებული მნიშვნელობა აქვს იმის მიხედვით, თუ რა პლატფორმა იყენებთ. თუმცა, ძირითადი კონცეფცია იგივე რჩება: ეს არის მიზნობრივი აუდიტორია, რომელსაც თქვენ ქმნით კონკრეტული კრიტერიუმების გამოყენებით უფრო შესაბამისი და ეფექტური სარეკლამო ან გარე კამპანიების განსახორციელებლად. აქ მოცემულია ტერმინის დაყოფა სხვადასხვა კონტექსტში:
ეს არის მომხმარებელთა ჯგუფები, რომლებიც აგებულია Facebook Ads Manager-ში, სხვადასხვა მიზნობრივი ვარიანტების საფუძველზე, მათ შორის: ვებსაიტის ვიზიტორები: ატვირთეთ ვებსაიტის ვიზიტორთა სიები ან თვალყური ადევნეთ პიქსელების აქტივობას კონკრეტული მომხმარებლების სამიზნედ, რომლებიც ურთიერთობდნენ თქვენს ვებსაიტთან. მომხმარებელთა სიები: ატვირთეთ თქვენი არსებული კლიენტების ელფოსტის მისამართები ან ტელეფონის ნომრები, რათა მათ პირდაპირ დაუკავშირდეთ პერსონალიზებული რეკლამებით. აპის მომხმარებლები: სამიზნე მომხმარებლები, რომლებიც ურთიერთობდნენ თქვენს მობილურ აპთან კონკრეტული აპის აქტივობის მონაცემების საფუძველზე. მსგავსი აუდიტორიები: გააფართოვეთ თქვენი წვდომა ახალ მომხმარებლებზე, რომლებიც მსგავსია თქვენი არსებული მაღალი ღირებულების მომხმარებლებისა თუ ვებსაიტების ვიზიტორების მსგავსი.
Facebook-ის მსგავსად, Google Ads გაძლევთ საშუალებას დამიზნოთ Gmail-ის მომხმარებლები ატვირთული ელფოსტის სიების საფუძველზე. ეს საშუალებას აძლევს მორგებულ სარეკლამო კამპანიებს პირდაპირ მათ შემოსულებში.
ბევრი სხვა პლატფორმა, როგორიცაა Twitter Ads, Pinterest Ads და LinkedIn Ads, გვთავაზობს მსგავს ფუნქციებს სხვადასხვა სახელწოდებით, როგორიცაა „მორგებული აუდიტორია“ ან „შესაბამისი აუდიტორია“. მორგებული აუდიტორიის გამოყენების უპირატესობები: რეკლამის რელევანტურობის გაზრდა: რეკლამების მიწოდება იმ მომხმარებლებისთვის, რომლებმაც უკვე გამოიჩინეს ინტერესი თქვენი ბრენდის მიმართ ან იზიარებენ შესაბამის მახასიათებლებს, იწვევს უფრო მაღალ ჩართულობას და კონვერტაციის მაჩვენებელს. გაუმჯობესებული ეფექტურობა: მორგებული აუდიტორია, როგორც წესი, აჯობებს უფრო ფართო მიზნობრივ ვარიანტებს, რაც მაქსიმალურად ზრდის თქვენს სარეკლამო ბიუჯეტს და ინვესტიციის დაბრუნებას. პერსონალიზებული კომუნიკაცია: თქვენი გზავნილის მორგება კონკრეტულ აუდიტორიაზე უფრო რელევანტური კომუნიკაციის საშუალებას იძლევა და აძლიერებს ბრენდთან ურთიერთობებს. გაფართოებული მიზნობრივი შესაძლებლობები: სხვადასხვა მიზნობრივი ვარიანტების გაერთიანება მორგებული აუდიტორიის ფარგლებში განბლოკავს მარცვლოვან კონტროლს იმაზე, თუ ვინ ხედავს თქვენს რეკლამებს, რაც უზრუნველყოფს ზუსტ წვდომას. გახსოვდეთ: მონაცემთა კონფიდენციალურობის რეგულაციები და პლატფორმის სახელმძღვანელო მითითებები კარნახობს, თუ რა მონაცემები შეგიძლიათ გამოიყენოთ მორგებული აუდიტორიის შესაქმნელად. ყოველთვის დაიცავით შესაბამისი რეგულაციები და პატივი ეცით მომხმარებლის კონფიდენციალურობას. მუდმივად განაახლეთ თქვენი მორგებული აუდიტორია ახალი მონაცემებით მათი ეფექტურობის შესანარჩუნებლად. თვალყური ადევნეთ და გაანალიზეთ თქვენი მორგებული აუდიტორიის შესრულება, რათა დახვეწოთ თქვენი მიზნები და გააუმჯობესოთ თქვენი კამპანიები. მორგებული აუდიტორიის გამოყენებით, თქვენ შეგიძლიათ მიაღწიოთ შესაბამის აუდიტორიას პერსონალიზებული შეტყობინებებით, რაც გამოიწვევს უფრო ეფექტურ რეკლამას, უფრო ღრმა ბრენდის კავშირებს და, საბოლოოდ, ციფრული მარკეტინგის გაძლიერებულ წარმატებას. |