ვიდეო მარკეტინგი გაყიდვების ზრდისთვის

3-6 წუთი

ვიდეო მარკეტინგი არის სულ უფრო მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტი ბიზნესის ციფრული მარკეტინგის არსენალში მთელს მსოფლიოში. მისი მნიშვნელობა გამომდინარეობს აუდიტორიაზე ვიდეო კონტენტის ღრმა ზეგავლენიდან, ჩართულობის, ინფორმაციის შენარჩუნებისა და ყიდვის ქცევაზე გავლენის თვალსაზრისით ვიდეო ფორმატს კონკურენტი არ ყავს. ამ დეტალურ კვლევაში ჩვენ ჩავუღრმავდებით ვიდეო მარკეტინგის მნიშვნელობის მიზეზებს, რაც ასახავს მის გადამწყვეტ როლს თანამედროვე ბიზნეს სტრატეგიებში.

ვიდეო მარკეტინგი და მისი როლი ბიზნეს სტრატეგიებში

1. გაზრდილი ჩართულობა 

ვიდეოს აქვს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობისა და დაპყრობის შეუდარებელი უნარი. ტექსტისა და სტატიკური სურათებისგან განსხვავებით, ვიდეო აერთიანებს ვიზუალურ და სმენის სტიმულს, რაც მათ უფრო მიმზიდველს და ადვილად საყურებელსა და გასაანალიზებელს ხდის. ეს მულტისენსორული ჩართულობა კრიტიკულია იმ ეპოქაში, სადაც მომხმარებლის ყურადღების დიაპაზონი უფრო მოკლეა, ვიდრე ოდესმე. HubSpot-ის თანახმად, ვიდეო კონტენტის გაზიარების ალბათობა 40-ჯერ მეტია, ვიდრე სხვა ტიპის კონტენტის, რაც აძლიერებს ბრენდის წვდომას და ჩართულობის დონეს.

2. გაზრდილი კონვერტაციის მაჩვენებელი

დადასტურებულია, რომ ვიდეოს ინტეგრირება მარკეტინგულ სტრატეგიებში ზრდის კონვერტაციის მაჩვენებელს. მაგალითად, Eyeview Digital-ის თანახმად, საიტის მთავარ გვერდზე ვიდეოს დადების გამო შეიძლება გაზარდოს კონვერტაციის კოეფიციენტი 80%-ზე მეტით. ვიდეოებს შეუძლიათ აჩვენონ პროდუქტები ან სერვისების პრაქტიკული უნარები და მათ შესახებ ინფორმაცია მაქსიმალურად რეალობასთან ახლოს, რაც პროდუქტის თუ სერვისის უფრო მკაფიო გაგებას უზრუნველყოფს პოტენციური მომხმარებლებისთვის და ეხმარება მათ შესყიდვის შესახებ ინფორმირებული გადაწყვეტილებების მიღებაში. ეს პირდაპირი გავლენა კონვერტაციაზე ხაზს უსვამს ვიდეო კონტენტის მნიშვნელობას ბიზნესის წარმატებებში.

 

3. გაძლიერებული SEO და ვიდეო მარკეტინგი

საძიებო სისტემები პრიორიტეტს ანიჭებენ ვიდეო კონტენტს, რომელიც იზიდავს მომხმარებლებს და ინარჩუნებს საიტის  გვერდზე დიდხანს. ვიდეოები მნიშვნელოვნად ზრდიან საიტზე გატარებულ დროს, რაც საძიებო სისტემებისთვის დადებითი სიგნალია ვებსაიტის ხარისხის შესახებ, ეს კიდევ  პირდაპირპროპორციულად  აუმჯობესებს საიტის  საძიებო რეიტინგს. უფრო მეტიც, Google-ის ძიების შედეგებში ვიდეოები და ვიდეო კონტენტის არსებობა 53-ჯერ ზრდის Google-ის წინა გვერდზე მოხვედრის შანსს.

4. ინფორმაციის გაუმჯობესებული შენახვა

ადამიანებს შეუძლიათ ვიზუალური ინფორმაციის უფრო ეფექტურად დამუშავება, ვიდრე ტექსტის. მაყურებელი იმახსოვრებს  მიწოდებული ინფორმაციის 95%-ს, როდესაც უყურებს მას ვიდეოში,  წაკითხულის კი მხოლოდ  10%-ს ტექსტში კითხვისას. ამ მაჩვენებლის შენარჩუნება ფასდაუდებელია იმ ბრენდებისთვის, რომლებიც მიზნად ისახავენ ცნობიერების ამაღლებას და საკუთარი ადგილის მოპოვებას კონკურენტულ ბაზრებზე, რაც  ჯამში ვიდეოს ეფექტურ საგანმანათლებლო და მარკეტინგულ ინსტრუმენტად აქცევს.

 

5. ხელმისაწვდომობა და გაზიარება

სმარტფონებისა და მაღალსიჩქარიანი ინტერნეტის გავრცელებით, ვიდეო უფრო ხელმისაწვდომი გახდა ფართო აუდიტორიისთვის. სოციალური მედიის პლატფორმებმა კიდევ უფრო გააძლიერა ეს ვიდეოს გაზიარების გამარტივებით, რაც საშუალებას აძლევს კონტენტს გახდეს ვირუსული და სწრაფად მიაღწიოს გლობალურ აუდიტორიას. სწორედ გაზიარების ეს სიმარტივე ხდის ვიდეო მარკეტინგს მძლავრ ინსტრუმენტად ბიზნესისთვის.

6. ემოციური კავშირი 

ვიდეოებს აქვთ ემოციების გამოწვევის უნიკალური უნარი სიუჟეტის, მუსიკისა და ვიზუალის მეშვეობით, რაც ქმნის უფრო ძლიერ ემოციურ კავშირს აუდიტორიასთან, ვიდრე მხოლოდ ტექსტი ან სურათები. ეს კავშირი გადამწყვეტია ბრენდის ლოიალობისა და მომხმარებელთა შესანარჩუნებლად, რადგან მომხმარებლები უფრო ხშირად ყიდულობენ იმ ბრენდებს, რომელთანაც ემოციურად შეესაბამებიან და აკმაყოფილებენ მათ ესთეტიურ თუ მორალურ მოთხოვნებს. ემოციურ მოთხრობას შეუძლია მნიშვნელოვნად გააძლიეროს ბრენდის აღქმა და მომხმარებელთა ლოიალობა.

7. მრავალმხრივობა

ვიდეო კონტენტი წარმოუდგენლად მრავალმხრივია და მისი ხელახალი გამოყენება შესაძლებელია მრავალ პლატფორმაზე, მათ შორის ვებსაიტებზე, სოციალურ მედიაში, ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის კამპანიებზე და სხვა. პროდუქტის დემონსტრაციებიდან და ჩვენებებიდან დაწყებული სასარგებლო გაკვეთილებით და კომპანიის შიდა სამზარეულოს ჩვენებით დამთავრებული, ვიდეო კონტენტის უამრავი ფორმატი არსებობს რომელიც ბიზნესს შეუძლია გამოიყენოს მომხმარებელთა ლოიალობის მოსაპოვებლად და გაყიდვების გასაზრდელად.

8. კონკურენტული უპირატესობა

ხალხმრავალ ბაზარზე ვიდეო მარკეტინგი კონკურენტულ უპირატესობას გვთავაზობს. ბრენდები, რომლებიც ეფექტურად იყენებენ ვიდეო მარკეტინგის, გამოირჩევიან იმ ბრენდებისგან, რომლებიც არ იყენებენ ვიდეოს. რაც მომხმარებელს უფრო მიმზიდველ და ყოვლისმომცველ გამოცდილებას სთავაზობს. იმის გამო, რომ მომხმარებლები სულ უფრო მეტად ანიჭებენ უპირატესობას ვიდეო კონტენტს, ბიზნესები, რომლებიც ინვესტიციას ახდენენ ვიდეო მარკეტინგის სფეროში, მარტივად ხდებიან ხოლმე ბაზრის ლიდერები.

9. გაზომვადი შედეგები

ვიდეო მარკეტინგული კამპანიების ეფექტურობა შეიძლება ადვილად შეფასდეს ანალიტიკური ინსტრუმენტების გამოყენებით, რომლებიც უზრუნველყოფილია სოციალური მედიის პლატფორმებით და ვიდეო ჰოსტინგის სერვისებით. ისეთი მეტრიკა, როგორიცაა ნახვები, გაზიარებები, მოწონებები და ჩართულობის მაჩვენებლები, გვთავაზობს ინფორმაციას ვიდეო კონტენტის მუშაობის შესახებ, რაც საშუალებას აძლევს ბიზნესებს დახვეწონ თავიანთი სტრატეგიები უკეთესი შედეგებისთვის.

10. მომავალი და ვიდეო მარკეტინგი

ტექნოლოგიის მიმდინარე მიღწევებით, როგორიცაა გაძლიერებული რეალობა (AR) და ვირტუალური რეალობა (VR), მოსალოდნელია, რომ ვიდეო კონტენტი კიდევ უფრო მრავალშრიანი და ინტერაქტიული გახდეს. ვიდეო მარკეტინგში ინვესტიცია ახლა ამზადებს ბიზნესს მომავალი ტენდენციებისთვის, რაც უზრუნველყოფს ციფრული მარკეტინგის ინოვაციების წინა პლანზე დარჩენას.

ვიდეო მარკეტინგი არ არის მხოლოდ ტენდენცია. ეს წარმატებული ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის მნიშვნელოვანი კომპონენტია. აუდიტორიის ჩართვის, ბრენდის ხილვადობის გაზრდის, კონვერტაციის გაზრდისა და ემოციური კავშირების დამყარების უნარი მას ფასდაუდებელ ინსტრუმენტად აქცევს ბიზნესებისთვის, რომლებიც მიზნად ისახავენ ციფრულ ეპოქაში აყვავებას.

 

მნიშვნელოვანი სტატისტიკური მონაცემები ვიდეო მარკეტინგის შესახებ hubspot - დან :

  • YouTube-ს ჰყავს 2,5 მილიარდზე მეტი აქტიური მომხმარებელი (DataReportal, 2023).

  • YouTube-ის მომხმარებელთა ბაზა არის 45.6% ქალი და 54.4% მამაკაცი (DataReportal, 2023).

  • აშშ-ს მაყურებელთა ნახევარზე მეტი თანხმდება, რომ YouTube რეკლამები უფრო აქტუალურია, ვიდრე რეკლამები ტრადიციულ ტელევიზორში ან სხვა სტრიმინგ აპებში (Google, 2023).

  • მარკეტოლოგების 22%-მა ჩართო YouTube Stories ვიდეო მარკეტინგის სტრატეგიაში (Social Media Examiner, 2023).

  • გაერთიანებულ სამეფოში ბავშვები ყოველდღიურად ატარებენ საშუალოდ 64 წუთს - საათზე მეტს - YouTube-ზე (Statista, 2022).

  • მარკეტოლოგების 56%-მა განაცხადა, რომ მოკლე ფორმის ვიდეო იგივე შორთსი იყო მთავარი ტენდენცია, რომელშიც ისინი აპირებდნენ ინვესტირებას 2024 წელს (HubSpot State of Marketing Report, 2024).

  • სამიდან ერთზე მეტი ვიდეო მარკეტინგი ამბობს, რომ ოპტიმალური ვიდეო მხოლოდ ერთიდან სამ წუთამდეა და 96% ეთანხმება, რომ ვიდეოები უნდა იყოს 10 წუთზე ნაკლები (HubSpot State of Marketing Report, 2023).

  • მომხმარებელთა 73%-ს ურჩევნია უყუროს მოკლე ფორმის ვიდეოს, რათა შეიტყოს პროდუქტის ან სერვისის შესახებ (The Leap, 2023). (წყარო: https://www.hubspot.com/marketing-statistics)

  • მარკეტოლოგების 96% თანხმდება, რომ ვიდეოები დაეხმარა მომხმარებლებს მათი პროდუქტის ან სერვისის შესახებ გაგებაში(HubSpot State of Video Marketing Report, 2023)

  • მარკეტოლოგების 40% აცხადებს, რომ ვიდეო კონტენტის შექმნის ყველაზე დიდი სარგებელი არის ის, რომ დაეხმარონ მომხმარებლებს გაიგონ მისი პროდუქტები და სერვისები (HubSpot State of Video Marketing Report, 2023).

  • ადამიანების 96% ამბობს, რომ უყურებს ახსნა-განმარტების ვიდეოებს პროდუქტის შესახებ მეტის გასაგებად, ხოლო 89% ამბობს, რომ ყიდულობს (HubSpot State of Video Marketing Report, 2023).
  • მომხმარებელთა დაახლოებით 51% ეყრდნობა პროდუქტის ვიდეოებს განათლებული შესყიდვის გადაწყვეტილების მისაღებად (Plainly, 2023). (წყარო: https://www.hubspot.com/marketing-statistics)

  • კომპანიების მიერ შექმნილი ვიდეოების 71% შექმნილია სოციალურ მედიაში გამოსაყენებლად (HubSpot State of Video Marketing Report, 2023).

  • მარკეტოლოგების 32% აცხადებს, რომ მარკეტინგული ვიდეოებიდან ტყვიების გენერირების ყველაზე ეფექტური გზაა სოციალური მედიის ვიდეო რეკლამების საიტის მთავარ გვერდზე ბმულების განთავსება (HubSpot State of Video Marketing Report, 2023).

  • მარკეტოლოგები აცხადებენ, რომ ვიდეოების გაზიარების საუკეთესო სოციალური მედიის პლატფორმა არის YouTube (70%), შემდეგ მოდის Instagram (60%) და TikTok (35%) (HubSpot State of Video Marketing Report, 2023).

  • მარკეტოლოგების 67% ამბობს, რომ სოციალური ვიდეოების გაზიარებას ისეთ პლატფორმებზე, როგორიცაა YouTube, Instagram ან TikTok, აქვს ყველაზე დიდი ROI ნებისმიერი მარკეტინგული სტრატეგიიდან (HubSpot State of Video Marketing Report, 2023). (წყარო: https://www.hubspot.com/marketing-statistics)

 

უფრო ვრცლად და დეტალურად ვიდეო მარკეტინგის საჭიროებების შესახებ იხილეთ >>> ვიდეო მარკეტინგი მცირე ბიზნესისთვის