Subscription-based

მოძებნეთ სასურველი ტერმინი

ლექსიკონი

ტერმინი ტერმინის განმარტება
Subscription-based

"გამოწერაზე დაფუძნებული" ეხება ფასების მოდელს, სადაც მომხმარებლები იხდიან განმეორებით გადასახადს პროდუქტზე ან სერვისზე წვდომისთვის. ამ საფასურის დარიცხვა შესაძლებელია ყოველკვირეულად, ყოველთვიურად, ყოველწლიურად ან სხვა წინასწარ განსაზღვრულ ინტერვალებში.

აქ მოცემულია სააბონენტო მოდელების ძირითადი მახასიათებლები:

განმეორებადი გადახდები: ძირითადი ასპექტია განმეორებითი გადახდები დროთა განმავლობაში, რაც უზრუნველყოფს პროვაიდერისთვის პროგნოზირებადი შემოსავლის ნაკადს.
წვდომა მფლობელობის წინააღმდეგ: აბონენტები, როგორც წესი, იღებენ წვდომას პროდუქტზე ან სერვისზე, მაგრამ არ ფლობენ მას პირდაპირ.
დონის ვარიანტები: ხშირად, სხვადასხვა სააბონენტო დონეები შემოთავაზებულია განსხვავებული ფუნქციებითა და ფასებით, მომხმარებლის საჭიროებიდან გამომდინარე.
მოხერხებულობა და პროგნოზირებადობა: მომხმარებლები სარგებლობენ მოსახერხებელი წვდომით და პროგნოზირებადი ხარჯებით.
ჩაკეტვის პოტენციური რისკი: გადართვის ხარჯები შეიძლება იყოს მაღალი, რაც იწვევს მომწოდებლის ჩაკეტვას მომხმარებლისთვის.
გამოწერებზე დაფუძნებული მოდელების მაგალითები:

სტრიმინგის სერვისები: მუსიკა, ფილმები, სატელევიზიო შოუები და ა.შ.
პროგრამული პროგრამები: პროდუქტიულობის ინსტრუმენტები, დიზაინის პროგრამული უზრუნველყოფა და ა.შ.
ფიტნეს პროგრამები: ონლაინ ვარჯიშები, სპორტული დარბაზის წევრობა და ა.შ.
სააბონენტო ყუთები: პროდუქციის კურირებული მიწოდება, რომელიც მორგებულია კონკრეტულ ინტერესებზე.
ახალი ამბები და მედია ხელმოწერები: ონლაინ გაზეთები, ჟურნალები და ა.შ.
Დადებითი და უარყოფითი მხარეები:

უპირატესობები:

პროგნოზირებადი შემოსავალი ბიზნესისთვის: აადვილებს ბიუჯეტის შედგენას და დაგეგმვას.
მომხმარებელთან განმეორებადი ურთიერთობა: ხელს უწყობს მომხმარებელთა გრძელვადიან ჩართულობას.
მოხერხებულობა და ღირებულება მომხმარებლებისთვის: გთავაზობთ მარტივ წვდომას და პოტენციურ ხარჯებს ერთ შესყიდვებთან შედარებით.
საფეხურიანი ვარიანტები ემსახურება მრავალფეროვან საჭიროებებს: გთავაზობთ არჩევანს სხვადასხვა ბიუჯეტისა და გამოყენების ნიმუშებისთვის.
ნაკლოვანებები:

ჩაქრობის რისკი: მომხმარებელს შეუძლია გააუქმოს გამოწერა, რაც გამოიწვევს შემოსავლის დაკარგვას.
შეძენის მაღალი ხარჯები: ახალი აბონენტების მოზიდვა შეიძლება ძვირი იყოს.
პოტენციური ჩაკეტვა მომხმარებლებისთვის: სხვა პროვაიდერებზე გადასვლა შეიძლება იყოს მოუხერხებელი ან ძვირი.
მოითხოვს მდგრადი ღირებულების მიწოდებას: ბიზნესებმა მუდმივად უნდა უზრუნველყონ ღირებულება განმეორებადი გადახდების გასამართლებლად.
საერთო ჯამში, გამოწერებზე დაფუძნებული მოდელები შეიძლება იყოს წარმატებული სტრატეგია ბიზნესისთვის, რომელიც გთავაზობთ მუდმივ ღირებულების შეთავაზებას და მომხმარებლის კომფორტს. თუმცა, ამ ფასების სტრატეგიის განხორციელებამდე ყურადღებით გაითვალისწინეთ ბაზრის დინამიკა, კონკურენცია და შემცირების განაკვეთები.