ჯერ კიდევ ათი წლის წინ ვიდეო კონტენტის შექმნა ძვირადღირებულ, ფუფუნების საკითხს წარმოადგენდა. ტექნოლოგიების განვითარებასა და მასზე მოთხოვნის ზრდამ ვიდეოს წარმოება და გამოყენებაც მნიშვნელოვნად გაზარდა და გაამარტივა კიდეც. ალბათ არავის გაუკვირდება იმ სტატისტიკური ფაქტის მოყვანა რომ ყოველდღიურად ადამიანები მილიარდი საათის ვიდეოს უყურებენ იუთუბზე და ეს ციფრი სულ უფრო იზრდება. შეიძლება ითქვას რომ ტექსტუალური ფორმატის დომინაცია წარსულს ჩაბარდა. მომავალი ვიდეო ნარატივისაა და არა ტექსტუალურის, მეტიც ჩვენ უკვე ვიმყოფებით ამ მომავალში.
ქვემოთ განვიხილავ რამდენიმე პუნქტს თუ რატომ უნდა გამოიყენოს ბიზნესმა და მით უმეტეს მცირე ბიზნესმა ვიდეო თავის კლიენტებთან საურთიერთო ფორმატად:
- ვიდეო ზრდის თქვეი ბიზნესის ცნობადობას და ნდობას.
- ვიდეოები გამოირჩევიან მაღალი ხარჯეფექტიანობით (ROI)
- გუგლს უყვარს ვიდეო(შეამჩნევდით რომ ძებნისას გუგლს შედეგებში გამოაქვს ჯერ ვიდეო, შემდეგ ფოტო და ტექსტი)
- ვიდეო კომფორტულია სმარტფონებზე საყურებლადაც.
- ვიდეოს საშუალებით შეგიძლია ახსნა ფაქტობრივად ყვეეელაფერი, ყველაზე რთული პროდუქტი თუ სერვისი.
- ვიდეო იწვევს ყველაზე ზარმაცუნა კლიენტების ჩართულობასაც.
- სტატისტიკის მიხედვით ვიდეოს ყველაზე ხშირად აზიარებენ სოც ქსელებში.
- ვიდეო ზრდის როგორც ლიდებს ასევე კონვერსიებს და შესაბამისად გაყიდვებსაც.
1327 ნახვა