Insivia-ს მონაცემებით, მობილური ტელეფონებით ვიდეოების ყურების ხანგრძლივობა ბოლო სამი წლის მანძილზე, ყოველწლიურად 100% -ით იზრდება.
Google-ის მონაცემებით, 10-დან 6 ადამიანი ტელევიზიის ყურებას ონლაინ ვიდეოს ნახვას ამჯობინებს.
HubSpot-ის, მსოფლიოში ერთ ერთი ყველაზე გავლენიანი მარკეტინგული სოფტების მწარმოებელი კომპანიის მონაცემებით, 2019 წლის მანძილზე, ბიზნესის 81% იყენებდა ვიდეოს გაყიდვების მექანიზმად, რაც 28,6% -ით მაღალი მაჩვენებელია წინა წლის მონაცემებთან შედარებით.
Cisco-ს (ამერიკული მულტინაციონალური ტექნოლოგიური კონგლომერატი) მონაცემებით, 2020 წელს, 1 წამში თრეფიკი მიუახლოვდება მილიონი წუთის ვიდეო კონტენტს.