რას ვაკეთებთ ვიდეოს ყურების მერე?

გაზიარებული ვიდეოების 92% ზიარდება მობილური ტელეფონების საშუალებით.

რა ურჩევნია მომხმარებელს?

მომხმარებლის 72%-ს ურჩევნია რომ პროდუქტის ან სერვისის შესახებ ვიდეო ფორმატში გაიგოს.

აი თურმე რას ვაკეთებთ ყველაზე ხშირად

YouTube-ის მონაცემებით, მომხმარებლები 24 საათის მანძილზე 1 მილიარდი საათის ხანგრძლივობის ვიდეოს უყურებენ.
Insivia-ს მონაცემებით, მობილური ტელეფონებით ვიდეოების ყურების ხანგრძლივობა ბოლო სამი წლის მანძილზე, ყოველწლიურად 100% -ით იზრდება.
Google-ის მონაცემებით, 10-დან 6 ადამიანი ტელევიზიის ყურებას ონლაინ ვიდეოს ნახვას ამჯობინებს.
HubSpot-ის, მსოფლიოში ერთ ერთი ყველაზე გავლენიანი მარკეტინგული სოფტების მწარმოებელი კომპანიის მონაცემებით, 2019 წლის მანძილზე, ბიზნესის 81% იყენებდა ვიდეოს გაყიდვების მექანიზმად, რაც 28,6% -ით მაღალი მაჩვენებელია წინა წლის მონაცემებთან შედარებით.
Cisco-ს (ამერიკული მულტინაციონალური ტექნოლოგიური კონგლომერატი) მონაცემებით, 2020 წელს, 1 წამში თრეფიკი მიუახლოვდება მილიონი წუთის ვიდეო კონტენტს.