ცოტა რამ ვიდეოს და ბიზნესის მეგობრობის შესახებ

ვიდეო მარკეტინგი ვიდეო მარკეტინგი

თანამედროვე სამყაროში, ვიდეო მარკეტინგი ყველაზე საჭირო და სასარგებლო ტრენდია თან ნებისმიერი სპეციფიკის ბიზნესისთვის. რაც ყველაზე მთავარია, ეს ტენდენცია აუცილებლად შენარჩუნდება უახლოესი 10-15 წელი მაინც. ქვემოთ ციფრებში მოგიყვებით იმ ფაქტების შესახებრაც დაგარწმუნებთ რომ დროა გაციფრულდეთ და თქვენი სერვისისა თუ პროდუქტის გაყიდვებში ინტენსიურად ჩართოთ ვიდეო მარკეტინგი:

70% მომხმარებელი ამბობს რომ აზიარებს ხოლმე ბრენდების, სერვისებისა თუ პროდუქტების შესახებ ვიდეოს.

72% ბიზნესის წარმომადგენლები აღიარებენ რომ ვიდეოს ინტენსიურად გამოყენებამ გაზარდა მომხმარებლების ჩართულობა, რაც პირდაპირ აისახა გაყიდვებზეც.

მომხმარებლების  52% ამბობს რომ ვიდეოს ყურება პროდუქტის თუ სერვისის შესახებ ხელს უწყობთ მათ ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებაში.

HubSpot-ის მონაცემებით, 2019 წლის მანძილზე, ბიზნესის 81% იყენებდა ვიდეოს გაყიდვების მექანიზმად, რაც 28,6% -ით მაღალი მაჩვენებელია წინა წლის მონაცემებთან შედარებით. covid -19 იან 2020 წელს ეს მაჩვენებელი ბევრად უფრო მაღალი იქნება რაც წლის ბოლოს დაითვლება და აუცილებლად მოგიყვებით კიდეც ამის შესახებ. ალბათ არ გაგიკვირდებათ რომ YouTube, ყველაზე პოპულარული საიტია Google -ის მერე რა თმა უნდა. YouTube-ის მონაცემებით, მომხმარებლები 24 საათის მანძილზე 1 მილიარდი საათის ხანგრძლივობის ვიდეოს უყურებენ და ეს მაჩვენებელიც მუდმივად იზრდება...

ფაქტია რომ, ვიდეო საუკეთესო ფორმატია ინფორმაციის სრულყოფილად მისაღებად რომელიც მომხმარებლებში ნდობას იწვევს. შესაბამისად ბიზნესისთვის შეუცვლელი ბერკეტია პოპულარობისა და გაყიდვების ზრდაში.

  149 ნახვა

რატომ უნდა გამოიყენოთ ვიდეო თქვენ ბიზნესში?

ვიდეო ფორმატის უპირატესობანი ვიდეო ფორმატის უპირატესობანი

ჯერ კიდევ ათი წლის წინ ვიდეო კონტენტის შექმნა ძვირადღირებულ, ფუფუნების საკითხს წარმოადგენდა. ტექნოლოგიების განვითარებასა და მასზე მოთხოვნის ზრდამ ვიდეოს წარმოება და გამოყენებაც მნიშვნელოვნად გაზარდა და გაამარტივა კიდეც. ალბათ არავის გაუკვირდება იმ სტატისტიკური ფაქტის მოყვანა რომ ყოველდღიურად ადამიანები მილიარდი საათის ვიდეოს უყურებენ იუთუბზე და ეს ციფრი სულ უფრო იზრდება. შეიძლება ითქვას რომ ტექსტუალური ფორმატის დომინაცია წარსულს ჩაბარდა. მომავალი ვიდეო ნარატივისაა და არა ტექსტუალურის, მეტიც ჩვენ უკვე ვიმყოფებით ამ მომავალში.

ქვემოთ განვიხილავ რამდენიმე პუნქტს თუ რატომ უნდა გამოიყენოს ბიზნესმა და მით უმეტეს მცირე ბიზნესმა ვიდეო თავის კლიენტებთან საურთიერთო ფორმატად:

  279 ნახვა

იცოდით?

იცოდით? რამდენად ხშირად უყურებთ 2წთ ზე მეტი ხანგრძ₾ივობის ვიდეო კონტენტს?
  579 ნახვა

ხმით თუ ხმის გარეშე?

რომელი უფრო კომფორტულია და რატომ? ხმით და ხმის გარეშე?
ტეგები:
  706 ნახვა

და რას აკეთებთ თქვენ ამ დროს?

თიშავთ თუ აგრძელებთ ყურებას? ?
  580 ნახვა

რაო - რაო?

რაო და ააჰაა youtube
ტეგები:
  607 ნახვა

ბიზნესი + ვიდეო = გაზიარებას

Grow-your-business ესაუბრე მომხმარებელს ვიდეო ფორმატში
  585 ნახვა

Facebook Story-ის მადლი!

sell-internet გაზარდე გაყიდვები სხვა და სხვა მარკეტინგული საშუალებებით
  556 ნახვა

რამდენი ვყოფილვართ...

mesamed მზარდი მონაცემი
  590 ნახვა

აი ასე მარტივად...

menejerebs მარტივად და გასაგებად
  522 ნახვა

Facebook და ბიზნესი

fb Facebook ბიზნესისთვის ყველაზე ხელსაყრელი სოც ქსელია
ტეგები:
  654 ნახვა

რატომ ვუყურებთ YouTube-ს?

google რატომ?
  572 ნახვა

რა ურჩევნია მომხმარებელს?

consumer ვიდეოს როლი სერვისის ან პროდუტქის ყიდვის პროცესში
  625 ნახვა

აი თურმე რას ვაკეთებთ ყველაზე ხშირად

youtube youtube
ტეგები:
  903 ნახვა

გაგიკვირდებათ და

youtube youtube
ტეგები:
  484 ნახვა

რაში ვიყენებთ მობილურ ტელეფონებს?

insivia Insivia
  413 ნახვა

COM_EB_IFRAME_COOKIE_AGREE_CONTENT